Friday, January 9, 2009

Tahun SPM!!

Hi semua, saya Ee Ling dari kelas 5 Cengal..
Tahun ini saya amat bebangga kerana dapat peluang bersama-sama belajar dengan Cikgu Ghalib.. Saya juga berasa gembira mendapat peluang untuk belajar dengan rakan-rakan di kelas 5 Cengal yang semuanya bijak-bijak belaka =)
Walaupun saya merupakan seorang pemalu, tetapi rakan-rakan di kelas saya tetap bekerjasama dengan saya seperti Maisarah kawan rapat saya yang telah banyak membantu saya apabila saya mengalami kesusahan.. Saya amat bangga untuk mendapat kawan seperti maisarah! =)
Saya juga berasa sedih kerana tahun ini merupakan tahun terakhir saya bersekolah.. Jadi saya ingin mengambil semua peluang yang ada untuk belajar bersungguh-sungguh dan memperoleh keputusan yang cemerlang untuk SPM!! =)
-Usaha Tangga Kerjayaan-
-EeLing-

1 comment:

  1. hai eeling.... nie sy zulaika.... hehehehe.... jgn sedih2 tau...

    ReplyDelete